Váš košík je aktuálně prázdný!
Často kladené otázky
Tento krok není možný – jakmile objednávku přijmeme, není již žádná změna možná a je třeba vytvořit objednávku novou.
Spojení dvou a více objednávek je možné pouze v případě, že je objednávka již uhrazena. Při platbě na dobírku spojení objednávek není možné.
Zásilky expedujeme po celém světě, mimo Švýcarska, Ruska, Ukrajiny. USA, Asie, Austrálie – na dotaz – je potřeba zjistit u dopravce, aktuální ceny a podmínky.
Tento způsob je možný, pouze u objednávek, které jsou hrazené bankovním převodem, kde se kontroluje platba než se objednávka potvrdí.
Pokud vám již přišel e-mail z našeho systému ZPRACOVÁVÁ SE, tak není změna možná.
Ano – v horní navigační liště e-shopu stačí vybrat požadovanou měnu. Po změně na „EUR“ lze objednávky uhradit bankovním převodem nebo platební bránou v evropské měně.
Jakmile obdržíte e-mail o dokončení vaší objednávky, je objednávka připravena k vyzvednutí. Naše provozovna nemá standardní otevírací dobu – doporučujeme si ověřit předem, zda jsme přítomni.
Většinou jsme k zastižení od Pondělí do Čtvrtku od 9:30 do 14:00. Adresa našeho salonu kde si můžete objednávky vyzvednout, je Pod Lihovarem 1, 251 01 Říčany u Prahy.
Pravidelná expedice probíhá vždy v pondělí a ve čtvrtek. Zásilky do výdejního místa jsou k odběru z pravidla do druhého dne. Dodaní na adresu je do 48 hod. od předání přepravci.