O věrnostním programu
Jak mohu začít sbírat body do věrnostního programu?
Nejprve je nutné mít založený svůj účet na našem e-shopu a při každé objednávce se přihlásit. Bez osobního účtu není možné sbírat body za objednávky.
Kolik bodů za objednávku mohu získat?
Za každou utracenou korunu získáváte 1 bod.
Jaký počet bodů a jaké odměny jsou v nabídce?
Při svém přihlášení do vaše osobního účtu přejděte do možnosti věrnostní program. Zde uvidíte kolik již máte bodů, zda máte již možnost vybrat požadovanou odměnu a také, jaké odměny jsou v nabídce.
Je možné přičíst body na můj účet za starší, již vyřízené objednávky?
Tento postup možný není. Body se sbírají od vytvoření Vašeho osobního účtu nebo, od data 20. 6. 2022.
Jak odměnu vložit do košíku?
Pokud již máte dostatek bodů, e-shop Vás v pokladně sám upozorní, že máte možnost vybrat si svoji odměnu a povede k jejímu vybrání. Následné odměny uvidíte v souhrnu Vaší objednávky, před zvolením požadované dopravy. Poté stačí jen objednávku dokončit a o zbytek se postaráme my.
Je možné si odměnu vyměnit, pokud jsem se rozhodla pro jiný výběr?
Tato možnost momentálně není možná. Jakmile kliknete na jakoukoliv odměnu, systém ji automaticky připíše k vaší objednávce a body odečte z vašeho účtu. Proto prosíme, abyste Vaše odměny důkladně zvážili, než si finálně vyberete. Postupně budeme přidávat více technických parametrů do věrnostního programu.
Přičítají se body také do nedokončené objednávky? Pokud jí například na vlastní pokyn zruším?
Body se přičítají pouze tehdy, pokud je objednávka námi dokončená a potvrzená. Pokud jí budete chtít zrušit před dokončením, body načtené nebudou.
Pokud zásilku nepřevezmu a vrátí se vám zpět, protože o ní nemám zájem, zůstanou mi moje body v mém účtu?
Bohužel, v tomto případě Vám budou Vaše body systémem odečteny a již nebude možné je přičíst zpět.