Za 25 let jsme nasbíraly hodnotné informace, zkušenosti a know how, především díky naší exklusivní spolupráci s přední německou firmou, pravidelnou účastí na výhradně zahraničních seminářích a veletrzích.
Naše profesní výsledky:• 3000 účastníků našich kurzů
• 200 spolupracujících salonů
• 15 autorizovaných salónů certifikovaných firmou Catherine
• 3 firemní salóny
• 50 realizovaných interiérů salónů v Čechách i zahraničí
• Vedení kurzů v zahraničí
• Pořádání seminářů pro zahraniční partnery Catherine
Naše získaná odbornost:• Petra – od roku 1994 nail designer, každoročně se účastním zahraničních seminářů osobního rozvoje, veletrhů a workshopů. Dále jsem absolvovala - 2006 personalistika „Struktogram“, 2010 NLP, 2011 koučink komunikace pro týmy, 2015-2017 studium školy Intermezzo obor návrh a realizace interiérů, 2019 online marketing
• Katka – své dětství jsem trávila krom jiného ve firmě, kompletací katalogů, lepením obálek, přípravou vzorníků, pomocí při realizaci veletrhů atd. Během svého studia na vysoké škole jsem pracovala v HR oddělení Coca Cola. 2011 jsem ukončila magisterské studium, a od té doby se aktivně věnuji marketingu a komunikaci se zákazníky.
Od začátku je
našim cílem bojovat proti NE-KVALITĚ a šíření dobrého jména tohoto krásného řemesla. Zlomový rok pro nás nastal v prosinci 2015, kdy jsme veškeré naše úsilí věnovaly vybudování a propojení stabilního zázemí jak pro naší práci, tak pro klienty v showroom v Říčanech u Prahy. V pořadí třetí a poslední projekt.
Obě jsme tak říkajíc
„obchodnice s krásou“ Naše role jsou však přesně dané. Petra se díky svým zkušenostem v tomto oboru věnuje především vzdělávání, prezentacím a technologiím při pracovních postupech. Sama však také s chutí zasednu za pracovní stůl. Katka díky svému magisterskému studiu masové komunikace získala bohaté zkušenosti s předáváním hodnotných informací formou jemného propojení mysli a ženskosti. Je tedy tím nejlepším prostředníkem při realizaci objednávek a dokonalým fungováním celého projektu.
V České republice patříme k několika málo firmám, které mají vybudovanou stabilní pozici na trhu, a kvalitní
know how. Věříme, že je stále co se učit, a s otevřeností sdílíme naše nasbírané zkušenosti s ostatními profesionály. Dobře víme, jak těžké může být hledání toho nejlepšího řešení pro vaše podnikání. I vy tak můžete čerpat z toho, co jsme na naší cestě nasbíraly my, a ušetřit si tak mnohá překvapení z nenaplněných očekávání. Mezi naše partnery patří salony, které fungují spolu s námi již víc než 20 let.
Krom toho patří do našich životů syn a vnuk Tobiáš (4), životní partneři, psi, kocour a kůň. Obě žijeme na venkově, kam jsme se přestěhovaly společně z Prahy. Naší společnou vášní je příroda, zahrada, venkovský životní styl, kvalitní potraviny, dobré jídlo a cestování.
Co dělí úspěšné od neúspěšných…touto otázku začíná téměř každý náš seminář nebo nově navázaná spolupráce. Jsou salony, kde mají plno, a jsou salony, kde by se člověk možná sám i bál. Proč jedni vydělávají, a ti druzí zaplatí sotva nájem..? Proč jedni pracují s dražší značkou, a ti druzí hledají kde nakoupit co nejlevněji..? Kolik budu mít spokojených zákazníků, a jak mě bude můj klient vnímat je jen a jen moje rozhodnutí..! Odpověď není v tom, že jeden má lepší klienty, lepší adresu a nebo lepší nájemní podmínky.
Odpověď na otázku kdo je kdoPopravdě já (Petra) jsem dlouhou dobu hledala odpověď proč. Proč jedni ano, a druzí ne. A na tuto otázku jsem si odpověděla až poměrně před nedávnem. A cesta to byla opravdu dlouhá. Musela jsem projít bezpočet kurzů psychologie, marketingu, seberozvoje, sebelásky a nevím co ještě. Kdybych před lety věděla, co vím teď, ušetřila bych si mnohá překvapení a zklamání. Mám tedy díky své cestě pro naše klienty už předem připravenou strategii, kterou mohou využít hned. Díky ní zjistí, čeho se vyvarovat, na co zacílit a jak se orientovat v nabídce.
Jak funguje přitažlivost To ví asi každý. Před časem jsem slyšela jeden výrok, který se myslím nyní dobře hodí pro vysvětlení. Kam člověk směřuje své myšlenky, tam to sílí. Znamená to, že pokud budu o něčem přesvědčená, nejspíš se to stane, protože to prostě do svého života přitáhnu. A protože jsme do hloubi své duše přesvědčeni o tom, že kvalita je jen jedna správná cesta, podporujeme všechny, kteří o to stojí v tom, aby věděli kdo jsou jejich klienti, a jejich klienti aby věděli, kdo jsou oni. Protože kvalita není pouze o produktech které pro svou práci potřebuji. Kvalita je především o nás samých.
Co má tohle společného s úspěšným salónem ..?Velmi mnoho. Ve své praxi se denně setkáváme pouze se dvě typy zákazníků. Jedni, kteří hledají kvalitu, a druzí, kteří hledají cenu. Ti, kteří hledají kvalitu, se celkem pochopitelně pídí po tom, kde jí nalézt. Ti, kteří hledají cenu, tráví čas hledáním na internetu, a celkem ochotně praktikují tolik známý systém „pokus-omyl“ Na tomto malém příkladu můžeme vidět, jak funguje zákon přitažlivosti. Oba hledají totéž, ale každý přitáhne jinou hodnotu.
Nehtové studio na každém krokuKde jsou ty doby, kdy bylo jedno studio na 15 km2 Ta tam je doba, kdy „krásné nehty“ si mohly dovolit pouze ženy s vyššími příjmy. Dnes si může každý vybrat podle svého přání. A nejlépe bez objednání, hned a bez čekání. „…to je ale benefit, že...“ Myslíme si, že tohle není dobrá cesta. Vždyť k zubaři se musíme také objednat. Ceny tlačené uměle dolů, až nenormální nabídka materiálů 100% profi a nespočetné množství kurzů, je podle nás cesta do pekel.
A tak chudák „nehtařka“, aby se zbláznila z těch neustálých novinek, o zaručeně fungujících gelech na nehty, a chudák zákaznice, aby se zbláznila z té nabídky, protože v nehtech přeci není žádný rozdíl. Rozdíl je pouze v tom, že jedny jsou levnější a nebo hůře drží. A kdo z toho má užitek..? No ten provozovatel nehtového studia v obchodním centru, protože mezi „nehtařkou“ a „nail barem“ opravdu není žádný jiný rozdíl než v ceně a způsobu komunikace.
Máme pro vás řešeníNaším posláním je, podpořit české profesionály v jejich jedinečnosti. Klientům navrátit jejich důležitost a informace o tom, že profesionalita a odbornost se získávají postupně. Podpořit je v přesvědčení, že kvalita je ta jediná správná volba. Učit všechny ženy které o to stojí, správně o své nehty pečovat. Jaké složky a techniky nehtům prospívají, a které jim naopak škodí. Především ale, že nedílnou roli v tom, jak úspěšní ve své profesi budeme hraje sebeláska, informovanost a praxe. Zákazníky pak, že na kvalitě a složení materiálů opravdu záleží stejně tak, jako na celkovém výsledku. On totiž není nehet jako nehet..!
Přinášíme ženám, a profesionálním manikérkám nehtovou kosmetiku prémiové kvality „made in germany“ certifikovanou bez obsahu škodlivých látek, vyráběnou výhradně v Německu. Profesionální produkty které mají tradici od roku 1986, ověřené technologické postupy, materiály které nemusíte už nikdy měnit za jiné z důvodu jejich nestability. Materiály, které uspokojí každou náročnou klientku, a ještě náročnější manikérku. Materiály, ze kterých si nikdo neodnese alergickou reakci a práce s nimi je opravdová radost.
Produkty pro klasickou manikúru, wellness nebo domácí péči, jejichž složení je plné účinných extraktů z rostlin, přírodních olejů a velmi účinných látek pro zdravý růst a fungování nehtů. Brilantní laky na nehty v receptuře VEGAN , plně krycí a rychleschnoucí, v klasických i trendy odstínech.
Jsme rádi, že naše poslání sdílí spolu s námi mnoho dalších profesionálů, a děkujeme našim zákaznicím, že nás tak rády navštěvují. Přidejte se k nám i vy…
Mějte se krásně, mějte se rády a mějte „stále krásné nehty…“